youngrider - -

Alla inlägg under juni 2011

Av Julia Konradsson - 29 juni 2011 22:25

Hej! Har inte bloggat på ett tag. Jag badade typ hela daaaagen;) Men jag skulle ju rida kavaletti idag. Men det blev inte så!! Mamma tyckte det blev försent på kvällen, och hon skulle rida Chess. Ja nu är det nog dags att börja tagga Ägir:D


I övermorgon då ska vi ju tävla:) Jag red dressyr i stället idag. Det gick så där... Men han kommer någ gå bättre imorgon och på tävlingen. För han vet vad som gäller då;)  Och han gillar att få roseter haha;D ( Mamma tog inga bilder idag:( )


Men jag lovar att ni ska få bilder imorrn:D kram


Julia Konradsson



Av Julia Konradsson - 29 juni 2011 08:17

Hej! Han inte blogga igår kväll. Vart lite sent med ridning och sen kollade jag, David ( Min bror ), mamma och pappa på Morden i Midsommer. Har någon sett det? Jag tycker det är en jätte bra deckare:D


Men jag red ju ut igår men mamma tog inga kort;) Så jag kan inte lägga ut några bilder idag. Men ska rida ikväll så då kanske ni får bilder när jag rider kavaletti:) Nu så är Hovslagaren här han har två stycken jätte söta hundar:D Men dom var inte med idag:(


Men men kanske en annan dag.


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 28 juni 2011 17:04

Hej! Nu har jag varit hemma ett tag efter att ha kommit hem från Hööks:) Mamma och jag kunde bytta täckena som tur va!:D Jag hittade oxå tävlings skjortor på rea en långärmad och en kortärmad 50% rabbat:D


Vi fick lov att köpa ett par vitaridbyxor till efter som jag bara har ett par. Jag behöver ju två till meetinget ifall vi inte hinner tvätta kvällen innan, eller ifall det blir regn.


Men jag ska snart gå ner till stallet ses:)


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 28 juni 2011 08:40

Hej alla läsare och bloggare;)


Kom nyss in. Fodrade hästarna och gick ut med våran hund "Turbo" ;) Ni ska få bilder på honom senare;D Men idag så ska mamma och jag åka till Hööks roligt:D Måste ju fixa täckena som var för små dom är jätte snygga. Hoppas dom bara finns kvar;) ( Var på rea )


Nu ska ni få era bilder:D


Lite sne bild haha;)

  

Var ute med honom i morse:D

  

Det vara alla men har mer:D Ska göra fler inlägg idag jag LOVAR!!:) ses





Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 27 juni 2011 22:33

Hej kom in nyss från stallet:) Fodrade i dag igen:D Red Ägir idag. Han var jätte fin när jag skulle rida up programen:DBilder


Den här veckan så ska jag träna och rida ut mycket!:)


Måndag: Träna program LC1, LB1


Tisdag: Rida ut


Onsdag: Kavaletti


Torsdag: Rida igenom programen så dom sitter på fre, lör och sön rida ut oxå:)


Fredag: Tävling


Lördag: Tävling


Söndag: Final;)


Nu ska ni få bilder på dagens pass:D


Ägir när jag rider fram galopp:)

  

  

        

   

   

        

       

     

  

  

   

   


   

  

Ägir efter träningen Nöjd haha;P

     

Jag och Chess

Men iaf så måste jag sluta nu;) ses! kommentera;)


Av Julia Konradsson - 27 juni 2011 15:43

Hej! Sorry att inte bloggat på ett tag... Har varit på Lars Biderman (hästaffär)  Där hittade jag ett par billiga vita ridbyxor:) Fast Martha ridbyxorna som är vita är jätte snygga! Fast dom är slut i HELA svergie:O


Men men man kan ju inte få allt i värden;) Men iaf jag köpte inte bara det;) Jag köpte en snygg jacka Monutain Horse, Huvtröja Equipage, vita bra snoddar och PonnyMagasinet jätte bra tidning! Synd bara att den inte kommer ut så ofta:(



 Ni ska få bilder ( Från Google http://google.se )


Den här köpte jag fast i grå:D

  


Jackan ( Finns i andra färger vit, röd ) ( Lite dålig bild;) )

  


Här är Martha ridbyxorna som vita snygga va? Det tycker jag iaf!;)

  


PonnyMagasinet tycker det är en jätte bra tidning!:D

  


Dom här snoddarna är jätte bra! Dom bästa jag har haft!!:)

      


Nå vad tycks;)kommentera:D I helgen ska jag starta jätte tidigt måste gå up typ 04:30 gäller att jag går  och lägger mig tidigt! Fre 07:21 Lör 07:14 Sön 07:14 då gäller det!!

Fem starter på Fredag 2 placeringar jag startar som 4:a ( LC1 )

Lördag tre starter 1 placering jag startar som 3:a ( LB1 )

Söndag tre starter 1 placering jag startar som 3:a då oxå. ( LB1 ) På söndagen så kan man vinna hela meetinget. Vi hoppas på det bästa så klart!

Ska gå ut till hästarna nu ses:)

Julia Konradsson


 



Av Julia Konradsson - 27 juni 2011 09:15

Hej! Gick nyss upp. Jag skrev ju i förra inlägget att mamma och jag ska till Hööks idag... Men vi ska inte det. Men imorrn:) Jag kommer inte att kunna göra inlägg på två timmar...:( Det är det som är dåligt;)


Det här är en bild från när jag var på Sjärnholm och vann!  Det var bara en b-ponny. (

  

Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 26 juni 2011 22:16

Hej! Kom nyss in från stallet. Det var min tur att kvällsfodra. Chess gnäggade som vanligt och Ägir kollade ut ur sitt fönster eller vad man ska kalla det;)  Men iaf så kan jag inte ladda in bilder på datan efter träningen...


För mamma hade inte tagit så bra kort.....;) Men imorrn så ska kanske mamma och jag åka till Hööks i Västerås roligt:) Måste lämmna tillbaks täcken som var för små för Ägir:( Vi måste oxå kolla efter vita ridbyxor till helgen:D


Men ska kolla på film nu ses!;D ( Ni ska få en låt nu oxå:D )



Julia Konradsson


Ovido - Quiz & Flashcards