youngrider - -

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia Konradsson - 31 juli 2011 22:20

Heej!


Vet att ha varit dålig på att uppdatera idag.

Men har haft en toppen dag!:D

Cyklade samma väg idag som Martina visade mig förut:)

Så att jag kommer ihåg den;)


Tog några bilder också;D

Sen nu ikväll så red jag Ägir och han var jätte fin

Så fin som han var idag har han inte varit på länge!:D

Han fick gå lite lång och låg, men tog några delar från LA1 idag också;)


Super fin, ett extra stort + var att; Där jag ska fatta galopp från skritt drog han inte in rumpan;D Han kunde rygga idag också;)

Hoppas ni har haft en bra dag!


  


  Nere vid vattnet:)


  Inte min skugga;P Visst är det fint!:)


Julia Konradsson



Av Julia Konradsson - 30 juli 2011 19:30

Hej där! Oj säger jag bara! Snart så är det slut på det underbara sommarlovet:( Det är redan 1 Augusti om två dagar:O


Nu börjar det närma sig för Ägir och mig. Våran första LA1:D

Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra;D


   För 4 månader sen. ( Det var i Maj ) Ägirs och min första Lokala:D


Nu:

  Vad tycker ni? Tycker att han är finare nu:)


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 30 juli 2011 19:12

Heej!


Vet ni:O När jag skulle mocka åt Ägir, så såg jag att han hade kliat sig mot sin vattenhink. Så att den hade gått "sönder" typ då;) Fast han får ju fortfarande kvar den:) Tog några kort som ni kommer att få nu;)


  


  

  Ägirs vattenhink.


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 30 juli 2011 08:45

Godmorgon!


Nu ska jag berätta vad jag ska göra idag;)


Dagen: Idag så ska jag mocka/göra maten åt mina marsvin,kaniner och hästarna.

Sen senare i em så ska jag rida Chess och Ägir:)

Chess: Ska skritta och trava. Få henne starkare övergångar, kanske skolor.


Ägir: Delar av program ex ryggningen, vid C där jag ska fatta höger arbets galopp ( För han drar ju in rumpan ) lite skänkelvikning och lite lång och låg.

+ så ska jag prova rida i min Dressyrsadel som ligger rätt nu;)

( För jag har ju ridit ut nu två dagar + så fick han vila igår )


Jag tror att Ägir har blivit lite övertränad. Det är därför han bara har fått ha roligt nu;D

Det kan också vara att sadeln har legat snet.

Men nu ska jag äta frukost!


Julia Konradsson 

Av Julia Konradsson - 29 juli 2011 21:15

Hej!


Imorgon så kommer mamma att jobba från kl 10:00 - kl 09:00 i övermorgon!:O

Tråkigt...:(

Så jag måste ta stallet själv imorgon men det kommer gå bra. ( Har tagit stallet själv mååånga gånger;) )


Tänkte även motionera Chess också:) ( Fast det är inte säkert att jag kommer att göra det )

För Ägir så blir det: Ett Dressyrpass.


  Fin bild va!;)


Julia Konradsson



Av Julia Konradsson - 29 juli 2011 20:56

Hej! Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera...

 Men vi åkte till Västerås idag!;D

 Köpte nya Jeans och en tröja på New Yorker!



   Tröjan


  Jeansen


  Hehe...;)


  Mamma tog kort på mig i mina nya kläder!;D


Julia Konradsson


Av Julia Konradsson - 28 juli 2011 18:30


PS: Bilden säger allt;)


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 28 juli 2011 18:14

Hej på er!


Har kommit hem efter att ha varit med pappa och David nere vid Badstranden:)

Så vi cyklade ner dit och tog ett dopp;P

Tog några bilder också!:D


  


 

Fint va!


Julia konradsson 

Skapa flashcards