youngrider - -

Alla inlägg under oktober 2011

Av Julia Konradsson - 31 oktober 2011 22:00

Hej!


Idag så kom Cornelia till mig och sov över med Thommy. Vi red en riktig lååångtur, eller den var väl inte så jätte lång då ;) Men vi red ner till vattnet, fast vi badade ju inte med hästarna då. Försökte få ner Ägir att gå ner i vattnet (Bara i kanten) Jag fick som jag ville och han gick ner, jag vet inte om han har badat någongång i vattnet, men det tror jag inte ;)


Först så tyckte han att det var lite läskigt, men sen så ville han ner och bada (!?) Han är bra konstig ibland... ;)


 

Haha, Ägir ♥


Ägir och Thommy vart riktiga kompisar ! ♥


 



 



   

   

Av Julia Konradsson - 30 oktober 2011 21:29


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 30 oktober 2011 18:45

Hello!


Den här veckan har det varit rätt mycket uteritter ;) Har ridit ut mina fina hästar idag också! ♥




    


Julia Konradsson 

 

   

 

Av Julia Konradsson - 29 oktober 2011 13:15

Idag så fick vi hem nytt foder, väl behövligt! ;) Nu ska vi börja blanda Hö och Hösilage. Varför blandar man? För att hästarnas mage ska vänja sig vid det nya fodret, då blir inte omställningen så stor.


  

   

Tog även hem spån, vi ska byta så att Chess och Ambrosia ska få stå på spån istället för halm!


Julia Konradsson 

Av Julia Konradsson - 28 oktober 2011 14:30

Hej!


Äntligen så är det lov! Idag så får alla hästarna vara lediga, och jag också ;) Nej, jag ska bara pyssla med dom idag♥


Bild från google.se


Julia Konradsson 

 

Av Julia Konradsson - 27 oktober 2011 18:00

Nu blir det bilder!


Ägir ♥

 


    

 

        

  Fina Ambrosia ♥


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 27 oktober 2011 15:45

Idag blir det Ambrosias tur att få gå ut i skogen, men vi ska bara skritta ;) Och Ägir får gå på banan istället. Hoppas att jag hinner innan det blir mörkt, vill helst rida ut Ambrosia när det är ljust ute. Det blir ju mörkt fort nu!

Måste ut nu, bloggar mer sen!


Julia Konradsson

Ovido - Quiz & Flashcards