youngrider - -

Alla inlägg under april 2012

Av Julia Konradsson - 30 april 2012 08:10

Godmorgon alla läsare!


Bra start på dagen idag! eller? ;) Började med att jag fick tårta på sängen! Gott!

Sen fick jag Nikita och en kavaj i födelsedags present, inte dåligt va? ;)


Ska ta någotting litet att äta och sen ska jag dra ner till stallet för att rida Ambrosia, och Nikita tror jag.

Ska även hinna skritta ut Ägir en sväng i skogen!


Sen är det bara att börja städa ;)


Tack så jätte mycket Sanna! :) Kram!


 

Av Julia Konradsson - 29 april 2012 22:29

Kommentar till Frågestund

Olivia Bergqvist

Tisdag 24 april 21:54

Vad är ditt mål med ......?
Vad har hon gjort tidigare och hur högt utbildad är hon? :)


Svar: Hej!

Mitt mål med ...... nu är att få henne stark, utbilda henne och börja tävla/träna henne! Sen höjs ju målen, men det är mina mål just nu :)

...... är utbildad LB-dressyr.



Hoppas du blev nöjd med ditt svar! Väldigt roligt att ni kommentarar så mycket! :) Blir så glad!

Anna har svarat på din kommentar så du behöver bara gå ner till det inlägget ;) Dom orden värmde! Tack!


 


Av Julia Konradsson - 29 april 2012 22:17

Finaste Ägir igår!

Har kollat igenom bilderna och han var riktigt riktigt fin!!


Men kör en sammanfattning av helgen;


Är nöjd med Ägir! Det ända som var var att han var lite busig i La1 ;) Dock är jag lite besviken över % i La1 han kändes mycket bättre! Men vi kommer igen!


 


 


 


 


 



Av Julia Konradsson - 29 april 2012 22:08

  Blev många bilder på Ambrosia igår! Tyvärr inte lika många på Ägir eftersom mamma eller pappa kunde ta några kort. Dom flesta bilderna har Cornelia tagit, tack du!


 








  


 


    


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Sammanfattning: Är nöjd med Ambrosia! Det ända var att hon inte ville gå ut i hörnen ;)

Tycker att hon var super duktig och är jätte taggade inför tisdag! Då har hon varit där en gång innan! Då känner hon igen miljön! ;)




   

   

   

   

   


Av Julia Konradsson - 29 april 2012 22:05

Tyvärr blev det bara en bild på Ägir efter att jag hade ridit klart båda klasserna, eftersom pappa filmade. Men han var iaf jätte fin den helgen! ;)


 



(Om ni klickar på bilderna blir dom större) 


Av Julia Konradsson - 29 april 2012 21:55

Har massor med bilder att visa er! Så tänkte börja med förr förra helgen ;)

Då jag tävlade Ambrosia för första gången i Gyttorp ;)


 




   


Framridning Lb1



   




   



   







     


     




   


Framridninig La1


Fina fina Ambrosia!

   


   

   

   

   



   



   


Av Julia Konradsson - 28 april 2012 22:19

Idag var det div I omg II på hemmaplan. Jag tävlade även Ambrosia lb1, så det var fort av med sadeln och på Ägir! Men det gick rätt så bra. Ambrosia var väldigt spänd och tittade på allt och alla ;) Vi slutade på 59,?% Men är nöjd. Vi strök oss från la1, eftersom jag visste att jag inte skulle få några bra %


För att vi lämnade in blankett för ungponny championat i falkenberg i höst. Och man har bara 8 chanser, i lb1 och la1 över 60% och jag var ungefär en halv procent ifrån eller en ;)


Men Ägir var riktigt taggade i första klassen! Över taggad! Men vi tror att det var för att Ambrosia var med ;)


Vi slutade på 56,?% Han kändes mycket bättre!


Sen så körde pappa hem Ambrosia, och så började lagklassen. Det gick faktiskt riktigt bra för vårt lag! Jag slutade på 57,?% och var riktigt nöjd!


Bilder kommer imorgon + mer om tävlingen! Tack Cornelia för att du tog bilder!



Av Julia Konradsson - 22 april 2012 20:55

Nu har jag äntligen börjat ladda upp alla bilder! Kommer komma imorgon, blev lite knas med bloggplatsen.se igen ;) Ska ta och börja fixa inför imorgon! Slut på helgen, men ny vecka, nya tag och nya mål! 

Men som sagt skriver mer imorgon!


 



Ovido - Quiz & Flashcards