youngrider - -

Direktlänk till inlägg 14 september 2013

Äntligen helg!

Av Julia Konradsson - 14 september 2013 09:19

Godmorgon!

Nu är det äntligen helg igen!! Det går fort!


Mycket som ska göras idag kan jag säga. Alla hästarna ska motioneras nu på morgonen, det blir ett lätt joggingpass för Chess, samma för Ägir och Ambrosia ska också joggas samt träna lite programdelar inför imorgon så att allting sitter! Sen måste jag även hinna plugga idag också, samt packa och putsa alla grejer inför imorgon, tror även att jag duschar henne senare ikväll så att jag bara kan knoppa henne innan vi åker imorgon.

Tänkte även ta några fina höstbilder idag om vädret tillåter (samt om det finns tid till det)


Ambrosia har varit väldigt fin de senaste dagarna, förutom i förrgår då hon var lite tjurig, men kom igenom riktigt bra på slutet och blev riktigt fin. Så vi taggar inför imorgon nu!! Ska bli riktigt kul som sagt!


Nu ska jag ta och äta frukost och sen gå ut till stallet! Förresten så kommer mitt pannband som jag beställde i Falsterbo nästa vecka!! Spännande!!


 


Bildbrist..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Konradsson - 15 september 2013 19:55

Nu är Ambrosia och jag DISTRIKTS MÄSTARE 2013!!! Är så glad!! Vi debuterade även LA:P1 med ett helt okej resultat! 58,4% slutade vi på, dock var hon vääldigt spänd inne på banan. Men helt fantastisk på framridningen! Vi kan bättre och nu kommer vi ...

Av Julia Konradsson - 11 september 2013 09:38


Godmorgon!   Sist jag skrev var jag sjuk och nu är jag sjuk igen?! Blev faktiskt frisk och idag är jag hemma ifrån skolan, men i alla fall ska jag gå till skolan imorgon så jag är inte så jätte sjuk (Tur det) Har något riktigt stort att berätta...

Av Julia Konradsson - 3 september 2013 08:19

Godmorgon. Idag är jag hemma från skolan för att jag är sjuk, som tur är har vi bara en kort dag idag, så jag borde inte missa särskilt mycket (Vi börjar kl 8 och slutar kl 12) Men har plugg hemma så jag kommer få plugga ändå! ;) Hästarna kommer ja...

Av Julia Konradsson - 1 september 2013 10:54

Godmorgon!   Nu har ju jag gått och blivit sjuk (så klart...) har lite halsont, men det blir bättre och bättre vilket jag kan trösta mig med i alla fall.. ;) Hästarna har självklart blivit motionerade även fast jag är sjuk, förutom igår då, då do...

Av Julia Konradsson - 25 augusti 2013 20:18

Jag är så himla stolt och glad över min och Ambroisas prestation idag!! Vi vann LA1 på 70,52% med några ganska stora missar! Hon var verkligen huuuur fin som helst på framridningen och jag hade en riktigt bra känsla! Tvåan kom på 65% så vi vann med e...

Skapa flashcards