youngrider - -

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Är så besviken.

Av Julia Konradsson - 22 april 2012 12:14

Är så besviken på domaren igår.


Man får ju inte skriva så! Det är ju min bästavän! Det var så att domaren hade skrivit nere i kommentars rutan, en elak kommentar. (Som man inte får skriva, första klassen La1) Och då ville vi veta varför hon hade skrivit så.


Ja och då kom hon och förklarade varför hon hade skrivit så, och hon menade inte så, och gud vet allt vad hon sa!


Men det spelar ingen roll, skadan är redan skedd. Vi skulle faktiskt strycka oss från LA:P1 för att hon skrev så. Men det gjorde vi inte. Då tänkte man att, det kan ju inte bli värre! Men det kunde det faktiskt. För att när jag skulle in i collectingring/Banan så frågade jag i fall jag skulle in på banan på en gång, och det skulle jag. Då hade jag en skit bra känsla!


Men då säger domaren med en otrevlig ton, att jag inte får gå in på banan än. Så jag fick gå ut och sen rida runt i collectingring istället.


Ja,,, vill inte skriva mer. Hade iaf ingen bra känsla när jag skulle in på banan. (Fast Ägir var fin! Men hade ingen bra känsla om domaren..)



 


Jag älskar dig! Världens Finaste Ägir ♥



 
 
Ingen bild

Sanna ( grannen )

22 april 2012 17:36

Usch va tråkigt! Man vill ju att d ska kännas bra. Annars spänner man sig ännu mer ju o d brukar bli allmänt fel. Hoppas d blir bättre nästa tävling o att ni vinner :) D e ni värda. Ni e ju superduktiga o fina tillsammans. Många kramar fr mig o Milton

 
Ingen bild

Anna D

22 april 2012 20:04

Nej men usch vad tråkigt med ett sånt bemötande! Vi måste hjälpas åt att komma ihåg vem domarn var. Hoppas du kan glömma gårdagen och istället minnas all positiv kritik du fått i alla andra tävlingar. VI VET att ni är superduperduktiga! Kram Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Konradsson - 15 september 2013 19:55

Nu är Ambrosia och jag DISTRIKTS MÄSTARE 2013!!! Är så glad!! Vi debuterade även LA:P1 med ett helt okej resultat! 58,4% slutade vi på, dock var hon vääldigt spänd inne på banan. Men helt fantastisk på framridningen! Vi kan bättre och nu kommer vi ...

Av Julia Konradsson - 14 september 2013 09:19


Godmorgon! Nu är det äntligen helg igen!! Det går fort!   Mycket som ska göras idag kan jag säga. Alla hästarna ska motioneras nu på morgonen, det blir ett lätt joggingpass för Chess, samma för Ägir och Ambrosia ska också joggas samt träna lite...

Av Julia Konradsson - 11 september 2013 09:38


Godmorgon!   Sist jag skrev var jag sjuk och nu är jag sjuk igen?! Blev faktiskt frisk och idag är jag hemma ifrån skolan, men i alla fall ska jag gå till skolan imorgon så jag är inte så jätte sjuk (Tur det) Har något riktigt stort att berätta...

Av Julia Konradsson - 3 september 2013 08:19

Godmorgon. Idag är jag hemma från skolan för att jag är sjuk, som tur är har vi bara en kort dag idag, så jag borde inte missa särskilt mycket (Vi börjar kl 8 och slutar kl 12) Men har plugg hemma så jag kommer få plugga ändå! ;) Hästarna kommer ja...

Av Julia Konradsson - 1 september 2013 10:54

Godmorgon!   Nu har ju jag gått och blivit sjuk (så klart...) har lite halsont, men det blir bättre och bättre vilket jag kan trösta mig med i alla fall.. ;) Hästarna har självklart blivit motionerade även fast jag är sjuk, förutom igår då, då do...

Ovido - Quiz & Flashcards