youngrider - -

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Kort om dagen

Av Julia Konradsson - 28 april 2012 22:19

Idag var det div I omg II på hemmaplan. Jag tävlade även Ambrosia lb1, så det var fort av med sadeln och på Ägir! Men det gick rätt så bra. Ambrosia var väldigt spänd och tittade på allt och alla ;) Vi slutade på 59,?% Men är nöjd. Vi strök oss från la1, eftersom jag visste att jag inte skulle få några bra %


För att vi lämnade in blankett för ungponny championat i falkenberg i höst. Och man har bara 8 chanser, i lb1 och la1 över 60% och jag var ungefär en halv procent ifrån eller en ;)


Men Ägir var riktigt taggade i första klassen! Över taggad! Men vi tror att det var för att Ambrosia var med ;)


Vi slutade på 56,?% Han kändes mycket bättre!


Sen så körde pappa hem Ambrosia, och så började lagklassen. Det gick faktiskt riktigt bra för vårt lag! Jag slutade på 57,?% och var riktigt nöjd!


Bilder kommer imorgon + mer om tävlingen! Tack Cornelia för att du tog bilder!



 
 
Ingen bild

Anna D

29 april 2012 21:55

Julia! Förlåt! Är otroligt ledsen och känner mig som en skit! Var absolut ej planerat att jag ej skulle tiita på dig när du red! Förlåt! Såg dig i LA:1 och ni är verkligen fina du och Ägir! Fast egentligen är du ju stilig på vem du än sitter! Tänk om du kunde få Ida att sitta lika fint!
Hoppas du förlåter mig!
Önskar dig lycka till på tisdag Då lovar jag att stå vid ringsideoch heja som en galning. Vi fick några fina kort på dig. Vill du ha dem?
Kram Anna

Julia Konradsson

29 april 2012 22:28

Hej Anna!

Dom orden värmer! Tack så jätte mycket! Det gör jag :) Tack! Och vi ses på tisdag! ;)

Det vill jag gärna ha!

Kram!

 
Ingen bild

Anna

30 april 2012 08:12

LYCKA TILL KRAMAR!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Konradsson - 15 september 2013 19:55

Nu är Ambrosia och jag DISTRIKTS MÄSTARE 2013!!! Är så glad!! Vi debuterade även LA:P1 med ett helt okej resultat! 58,4% slutade vi på, dock var hon vääldigt spänd inne på banan. Men helt fantastisk på framridningen! Vi kan bättre och nu kommer vi ...

Av Julia Konradsson - 14 september 2013 09:19


Godmorgon! Nu är det äntligen helg igen!! Det går fort!   Mycket som ska göras idag kan jag säga. Alla hästarna ska motioneras nu på morgonen, det blir ett lätt joggingpass för Chess, samma för Ägir och Ambrosia ska också joggas samt träna lite...

Av Julia Konradsson - 11 september 2013 09:38


Godmorgon!   Sist jag skrev var jag sjuk och nu är jag sjuk igen?! Blev faktiskt frisk och idag är jag hemma ifrån skolan, men i alla fall ska jag gå till skolan imorgon så jag är inte så jätte sjuk (Tur det) Har något riktigt stort att berätta...

Av Julia Konradsson - 3 september 2013 08:19

Godmorgon. Idag är jag hemma från skolan för att jag är sjuk, som tur är har vi bara en kort dag idag, så jag borde inte missa särskilt mycket (Vi börjar kl 8 och slutar kl 12) Men har plugg hemma så jag kommer få plugga ändå! ;) Hästarna kommer ja...

Av Julia Konradsson - 1 september 2013 10:54

Godmorgon!   Nu har ju jag gått och blivit sjuk (så klart...) har lite halsont, men det blir bättre och bättre vilket jag kan trösta mig med i alla fall.. ;) Hästarna har självklart blivit motionerade även fast jag är sjuk, förutom igår då, då do...

Ovido - Quiz & Flashcards