youngrider - -

Alla inlägg under oktober 2011

Av Julia Konradsson - 26 oktober 2011 19:15

Haha, Ägir tycker det är så kul att få gå ut i skogen! Vi galopperade mellan vattenpölar och förbi stora rissbuskar ;)


 

Hade inte pannlampa idag, för att det inte var så mörkt ;)

   

    

Glöm ALDRIG reflexer, det är jätte vikitigt! Och särskilt när det är Älgjakt!


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 26 oktober 2011 17:15

Hej!


Idag är det Ägirs tur att gå ut i skogen, och galoppera på vägarna ;) Nu är det bara 2 dagar kvar, sen HÖSTLOV! Då blir det hårdträning! ;) Idag så får Ambrosia vila, för hon gick så bra igår, hon fick som belöning i går att få gå ut i skogen, efter passet!


Vad vill ni att jag ska skirva om mera? Eller lägga ut mer videos, bilder m.m? Kommentera!


Julia Konradsson


   

Av Julia Konradsson - 25 oktober 2011 14:15

Fick veta av mamma nyss att det inte blir någon Lena träning idag.

Tråkigt, men det är sånt man får räkna med ;) Ska försöka klämma in någon dag på Höstlovet nästa vecka, håller på att planera med kompisar om att sova över,uteritter och åka och kolla på träningar ;) Kul!

Så idag blir det dressyr på banan istället, mamma ska försöka att hjälpa mig ;) Och Ägir får vara ledig!


Ambrosias träningsschema - Två dagar på banan, två dagar ledig och tre dagar ut i skogen.



Julia Konradsson 

 

Av Julia Konradsson - 24 oktober 2011 21:15

Snart dags för Globen igen, lääängtar!

Har gjort en "Inköpningslista" Men kommer säkert att köpa mer ;)


  

Dom orange lindorna, Mia's


   Hittade ingen bild, men ska också köpa ett orange schabrak ifrån Mia's ;)


 

Älskar dom här västarna, ska kanske köpa en i vit, fast vill helst ha i orange ;)


 

   

Svarta ridbyxor




Julia Konradsson 

 

Av Julia Konradsson - 24 oktober 2011 19:56

Hej!


Idag var jag ute på vägarna och galopperade Ambrosia! Hon var jätte duktig, hon tyckte att det var läskigt,spännande och roligt på sammagång! Det var så kul, hon är så framåt, glad & vill så mycket! Imorgon så ska jag träna för Lena med Ambrosia, är klar med grejerna, så imorgon när jag kommer hem är det bara att borsta och knoppa henne ;)



Julia Konradsson 

 

Av Julia Konradsson - 24 oktober 2011 15:15

Som ni ser har jag ändrat till en ny header, vad tycks? Fin eller ful? ;)


Haha, fina Chess♥ 


Julia Konradsson

 

Av Julia Konradsson - 23 oktober 2011 13:15

Hej!


Haha, hade lite roligt idag då jag inte hade något att göra ;) Eller jag var ju i stallet och hjälpte mamma med mockning/fodret. Jag red även Ambrosia idag (Hon fick vara ledig igår) vi "bråkade" lite i början med det vart mycket bättre mot slutet av ridpasset. Nu när jag har börjat jobba henne mera så blir det ju jobbigare ;) Men hon har verkligen blivit fin!


Haha, jag ääälskar den här bilden!


Julia Konradsson 


Av Julia Konradsson - 22 oktober 2011 20:00

Är besviken, tyckte att Ägir gick bra och var fin i formen. Det var en av dom bästa ritterna jag har gjort någon gång i ridhus, när det är tävling. Fick 58,?% men det viktigaste är ju att det kändes bra och att man är nöjd ;) Man blir ledsen först och sen lägger man det bakom sig. Och sätter upp nya mål. Kom någon stans i mitten, men är nöjd ;) Det gick inte så jätte bra för laget...


Agnes - 65,78%

Jag - 58,?%

Ellinor - 51,?%

Ida - 53,?%


Jag tror att vi i laget kom också någonstans i mitten, Gripens Ryttarförening vann hela div 2! Men vi kommer igen! ;)


Julia Konradsson




Ovido - Quiz & Flashcards