youngrider - -

Alla inlägg under november 2011

Av Julia Konradsson - 27 november 2011 13:15

Hela Globen hyllade EM-guld medaljören Rolf-Göran Bengtsson!

 

  

 

Bild från google.se

Av Julia Konradsson - 27 november 2011 10:03

Såg ju Ponny Küren igår, och vill bara säga ett stort Grattis till Amanda Svanberg på sin fina Jarno!

Det såg riktigt fint ut!



   


Bilderna är från igår ;)


Av Julia Konradsson - 26 november 2011 08:45

TIDSINSTÄLLT


Är nu framme i Globen, ska köpa Godis och Popcorn, som man kan smaska på till Ponny Küren ;)







Av Julia Konradsson - 26 november 2011 08:00

Hej!


Nu är vi framme i Stockholm, så nu ska vi ta Tunnelbanan till Globen.
Spännade, har aldrig åkt Tunnelbana förut. Så nu blir det Premiär! ;)


Har ni åkt tunnelbana förut?

Av Julia Konradsson - 26 november 2011 07:00

TIDSINSTÄLLT

 

Nu sitter jag, mamma, Cornelia och Cicci på tåget mot Stockholm!

Det ska bli så kul att kolla på Ponny Küren och att shoppa ;)

Kommer mer inlägg sen, ses så länge!


 


Av Julia Konradsson - 25 november 2011 08:37

Jag kommer att fixa tidsinställda inlägg till imorgon. Så jag kommer att skriva - TIDSINSTÄLLT

I början av inlägget så ni vet att det är tidsinställt :)


Har ju inte skrivit på ett tag nu. Men har varit helt däckad den här veckan :o
Eller sen i onsdags då ;) Mamma och jag åkte in till läkaren i torsdags, för att jag vaknade kl 03,00 och hade feber.

Inte kul... Fick tyvärr inte penecilin, jag vill ju ha. Så att man blir frisk någongång!!


Men sånt är livet ;)


Mamma är också sjuk, men hon känner sig bättre idag än igår.

Fast vi kommer ändå att åka iväg imorgon till Globen!


Ska äta Alvedon och Ipren, och halstabletter, té och
försöka sova mig frisk.


Mamma och jag har även "Julpyntat" hemmet nu ;)
För snart är det ju Jultider ;)


 





Av Julia Konradsson - 22 november 2011 19:22

Oj oj oj vilken ponny!


Har tränat för Lena på Ambrosia idag, och det gick så så bra! Hon var jätte fin i traven, takt mässig, lätt i steget och hon var så lätt att sitta på. Hon har en fantastisk trav och en lika fantastisk galopp! Vi gjorde några skänkelvikningar idag och dom blir bara bättre och bättre. Hon var även väldigt fin i skritten. Vi jobbade mycket på min sits att jag ska sitta rakt över hästen och att Ambrosia ska hitta tempot och takten. Och den hittade vi ganska snabbt, efter bara ett varv så var hon där ;)


Jag kunde till och med bara sitta och njuta!


Och det är en väldigt bra känsla ;)


 

Av Julia Konradsson - 20 november 2011 16:09

Hej alla!


Nu är det en nya vecka med nya tag och nya mål!

Längtar till lördag, då det är Globen med mamma, Cornelia och Cicci. Shoppiiing och Ponny kür final ;) Vi ska gå på lördags föreställningen på fm. Vad ska ni gå på och vilken dag?


Oups, nu börjar det bli mörkt! Dax att gå ner till stallet och rida Ambrosia.

Skrev det inte, men Ambrosia fick gå ut i skogen igår ;)

Ska jogga henne lite lätt på banan idag, och Ägir får vara ledig. Han är nog helt slut efter helgen. Får se om vi tänker klippa honom idag, dom sätter ju ny päls så fort nu! Måste göra det någon dag den här veckan innan kylan kommer.


Imorgon är det träning för Lena med Ambrosia på Gunnarskäl, Kul!



Nu är det snart 1a Advent! ;) 


Ovido - Quiz & Flashcards