youngrider - -

Alla inlägg under april 2012

Av Julia Konradsson - 8 april 2012 20:05

Nu håller jag på att fixa med alla bilderna! ;) Så håll koll för det kommer komma massor!



+ Något annat inlägg också ;)

Av Julia Konradsson - 8 april 2012 11:37

Hade precis ränsat bland alla bilder, så att jag laddade upp alla dom fina, men då så ska datorn lägga av !? Snacka om att man blir helt förstörd!

Aja ska ta och försöka igen, och idag ska jag blogga !

 

 

 

 



Av Julia Konradsson - 7 april 2012 21:27

Glad Påsk alla läsare!


Vet att uppdateringarna inte har varit på topp! Men det ska ändras på ;) Ska även försöka ladda in alla bilder imorgon så att jag kan visa alla fina bilder på hästarna ;)



Hoppas att ni har haft en bra Påsk och fortsätter att ha det !


 

Av Julia Konradsson - 5 april 2012 08:52

Ägir var riktigt bråkig igår. Men det kan man ju förstå när han har vilat i ganska många dagar pga min rygg.. Men nu är vi snart på banan igen ;)

+ Red jag utan stigbyglar bara för att komma ner i sadeln mera.


Eftersom jag kan börja stå upp i stigbyglarna ;)



Men han blev riktigt riktigt fin! Mot slutet igår! Jag samlade honom i höger galoppen och red sen upp på medellinjen och gjorde halt.


Han lyssnade väldigt bra på mig då, även i vänster varv. Sen skrittade jag ut honom ;)



+ Så blev alla hästarna motionerade, Ägir, Ambrosia, Nikita och Chess ;) Skriver mer om dom i ett annat inlägg ;)


 

Av Julia Konradsson - 2 april 2012 10:45

Hej alla läsare!


Nu ska jag komma igång med bloggen igen! Igår så fick ju inte jag åka och tävla, men jag kan berätta att laget kom på en 5th plats!

Vi kom alltså näst sist men det var väldigt jämt mellan 3-6 placeringen, men vi kommer igen till den 28 April!


Och då ska Ägir och jag vara i topp-trim! Då ska dom andra lagen få sig en match ;)


Vi ska även hård träna skolor och förvända galopp + enkla bytena som ska sitta som en smäck till 21 April! Då det är i Kumla, Regionalt då ska Ägir och jag starta LA1 och LA:P1.


Och då ska vi få kval! ;) Så att vi kan starta 1 Maj LA:P0, det skulle vara skit kul!



Idag så tänkte jag rida alla hästarna, Ägir, Ambrosia och Nikita. Ägir och Niktia ska få gå på banan och Ambrosia ut i skogen.


Jag red även Nikita och Ambrosia igår! Nikita travade jag + gjorde några skänkelvikningar på, hon var super! Ambrosia jobbade jag mest i skritt, jobbade på ryggningar och även hon var super!


Ägir tömmkörde mamma och även han var super! + så jobbade Chess också igår och hon var också super! ;)



Mamma ska ta kort i dag, hoppas på några fina! Så att jag kan lägga in lite nytt på bloggen ;)
 


 



Ovido - Quiz & Flashcards