youngrider - -

Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia Konradsson - 9 augusti 2011 21:49

Tänkte göra om Headern på min blogg! Lite Höstig kanske ;)

Brrr vill inte tänka på Hösten ;) Det ska vara Sommar jämt! ;D


Här får ni en hääärlig bild ;)


  Haha, min första Mussla som jag fångar ;)


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 9 augusti 2011 21:26

Hej kära läsare!


Vet att jag inte har bloggat idag :( Men det har Åskat här! :( Så mamma och jag har inte kunnat motionera hästarna heller :/ Inte bra... Åskan förstör hela detta schema!


( Det som är så här är stryket! Som ex idag... )


Måndag: Program ridning


Tisdag: Dressyr/Program


Onsdag: Rida ut


Torsdag: Lösgörande ex loss i sidorna, loss i nacken


Fredag: 50/50, Rida ut/ Rida igenom Programen


Lördag: Dressyrtävling,Vilsta LB1 & LA1


Söndag: Ut i skogen


Vi får hoppas att det blir bättre imorgon :)



Julia Konradsson 

 


Av Julia Konradsson - 8 augusti 2011 22:00

Hej hej!


Nu så har man kommit in efter att ha mockat,gjort maten,ridit.

Jag hoppade faktiskt också i Dressyrsadel! Han hade värsta suget i Hoppning ;)  Vi hoppade först och sen så red vi LB1.


Imorgon blir det LA1 & LB1 :) Tycker att det gick jätte bra idag!

Fast det blir ingen film idag ;) Han var helt rak när jag red upp :D

Nej, nu så ska ni få bilder ;)


 


 


  Där är han fin i formen ;D


    Haha, trött efter dagen ;) ( Inte världens bästa bild då ;D )


Julia Konradsson



Av Julia Konradsson - 8 augusti 2011 11:30

Hej på er alla läsare!


Idag så blir det program ridning som gäller! :)


Mina mål idag är att;


Han ska vara helt rak när jag rider upp, och att han inte sticker iväg i galoppen. Vara i högreform, orka att göra mellan trav. En bra ryggning. Hoppas han orkar två program ;)


Inte alla mål då ;D Mamma & pappa jobbar nu så att vi får rida ikväll :) Om jag har tur så kanske mamma kan filma :D Så kan jag lägga ut den på bloggen ;D


  Visad bild, men den får duga ;)


Julia Konradsson


Av Julia Konradsson - 7 augusti 2011 11:15

Hej hej!


Nu så har Vilja ridit Ägir :)  3 år och sitter redan till häst! Okej det gjorde jag med då ;) Tycker att hon var super duktig och Ägir.... ;) Hon Skrittade och Travade, Fast jag höll ju i Ägir hela tiden :) När Vilja skulle Trava så höll Sanna i henne och jag gick bredvid.


Det blev bilder ;D


  


     Fast den vart bäst! ;)


Julia Konradsson


     







Av Julia Konradsson - 7 augusti 2011 07:30

Hej! Nu har man kommit in efter att ha varit en liten promis med Turbo :) Vi gick förbi en Solros äng, så jag passade på att ta några bilder ;)


  


  


  


   Fint va!


Julia Konradsson



Av Julia Konradsson - 7 augusti 2011 06:45

Godmorgon alla läsare!


Har nu kommit efter att ha morgonfodrat hästarna :) Idag så kommer ju Sanna med en 3 årig flicka! Hon ska bara få skritta runt på Ägir, jag eller Sanna leder henne :)


Det kanske blir någon bild ;)

Men sen senare idag så kommer jag ju rida program eller Dressyr ;) Så han ska inte få helt ledigt nu :)


  Hihi, när han skulle få Kraftfodret ;)


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 6 augusti 2011 22:15

Hej! Om en vecka så ska jag tävla i Vilsta på ponnydressyren där ;)

Ska tävla LA1 & LB1. Ska någon annan dit? ;) Det är Regionala och Lokala :) Jag ska tävla Lokal. Är så taggad!!

Så nu ska vi träna program här hemma ;)



Julia Konradsson 

 

Ovido - Quiz & Flashcards