youngrider - -

Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia Konradsson - 5 augusti 2011 13:56

Hej på er!


Idag fick vi Tidningen Ridsport:) Jag tycker att det är en väldigt bra tidning! Särskilt Jan Brinks; Dressyrskola. Man lär sig väldigt mycket om Elite Ryttarna ex Jan Brink,Kyra Kyrklund,Anky van Grunsven m.f om tävlandet m.m


     


  


  Jan Brinks Dressyrskola


  " Alla bör ha ett mål med sin ridning och sitt tävlande, oavsett vilken nivå man befinner sig på."


Julia Konradsson


Av Julia Konradsson - 5 augusti 2011 13:40

Hej Julia! Vilken trevlig blogg :)Funkar det om vi kommer kl 10 på Söndag? Så lillan får rida lite :) Mvh Sanna


Svar; Självklart får ni komma rida på Ägir, det blir bra om ni kommer kl 10 på Söndag ;) Vad roligt att du är inne och kollar på min blogg!:D Mvh Julia


    Världens finast Gotlandsruss! <3

Av Julia Konradsson - 5 augusti 2011 12:00

Hej! Nu så har man ridit nere på fältet med mamma och Chess;)

Jag hoppade faktiskt också!;P Det var inte bestämmt i gentligen;)

Ägir tyckte att det var kul och, det är huvudsaken kan man säga;D

Inga bilder idag med:( Aja nej måste sluta nu ska äta lunch!


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 4 augusti 2011 21:49

Hej! Nej, nu får jag skärpa mig!! Med bloggandet;P Men jag kanske har en rolig Nyhet nästa vecka.................


Dagens Ridpass;


Idag har Ägir tröttnat! Han vill ut i skogen;) Så i övermorgon eller imorgon så blir det att rida ner till stranden;D

Men han var ändå fin


Ägir gjorde jätte fina; Ryggningar,skänkelvikningar, mellan trav m.m Han var sjukt busig... Till och med så stack han med mig i galoppen:O Man måste ju får ha roligt;)


Men vi är taggade eller jag då hehe;) Det ska bli super kul!

Sarah kommer att komma med Rumba och kolla på:D Hennes hund. ( Hon kanske till och med kommer att hjälpa mig på framridningen )

 

Men nu måste jag sluta, Godnatt alla läsare! Om ni ska gå och lägga er!;)


 


Julia Konradsson


Av Julia Konradsson - 3 augusti 2011 20:16

Hej på er!


Nu ikväll så har vi varit inne i E-tuna och shoppat men köpte bara en bikinitopp på rea för 44kr! Bra pris!;)


Sen när vi kom hem så skrittade jag på fältet.( Han får ta det lungt nu så att han inte tröttnar. ) Imorgon så blir det Dressyr på banan med Sarah:)

+ några delar av LA1 & LB1:)


 

  

Julia Konradsson





Av Julia Konradsson - 3 augusti 2011 16:30

I HAVE FACEBOOK NOW!;P

Skaffa facebook du också! Om ni inte redan har;) Klicka på länken ---> http://facebook.com


 


Av Julia Konradsson - 2 augusti 2011 22:15

Här så ska ni få några bilder på våra katter!


  Tigern är 12 år! Söööt va!


    Tigern:)


  Shack förra året 19 år!


   Lite suddig bild.... I år 20 år!;D Söööt!


Tycker att det är helt otroligt att hon är 20 år! Vad tycker ni? Jag tycker att dom är sååå socker söta!!;)

Nej nu måste jag sluta! Hej då, godnatt alla läsare!;)


Julia Konradsson


Av Julia Konradsson - 2 augusti 2011 21:45

Hej på er alla!


Vet att jag har varit dålig på att uppdatera idag:(

Men min bästis Emelie har varit här!:D ( Kallas Memme;) )

Vi badade typ hela tiden!;P


Nu ikväll så badade hela familjen! Vi körde Volleyboll.

Mamma och jag var i lag, pappa och David var i lag!

Mamma och jag vann!!


Ägir fick vila idag:) ( Tyckte nog att det var skönt;P )


  


Julia Konradsson

Ovido - Quiz & Flashcards