youngrider - -

Alla inlägg under augusti 2011

Av Julia Konradsson - 1 augusti 2011 19:59

 


Tänk det är redan 1 Augusti:O Om ungefär två veckor så ska jag tävla;D


Men Ridpasset; Idag så Ryggade jag Ägir, det gick klockrent!!:D Jag är så glad! Provade även att fatta galopp vid C i skritt, det gick suuuuper!;) Mamma tog även några bilder:) Han har finare nu än i våras;P Men han var fin då också;D


Chess & Sarah; Gissa vad! Sarah har hittat en Lusitano nu, som kommer hem till Svergie i September!:) Mamma och jag ska komma och få kolla på den;D ( Om jag har tur så kanske jag får ta några kort på den! ) Jag tyckte Chess var jätte fin idag:) Sarah gjorde mellan trav och mellan galopp. Tycker att hon blir finare & finare för varje dag som går!:D


  När bild;)


  Fin trav! ( Visst passar han i röda lindor & svart shabrak med vit/röd kant!;) )


  


  


    Hehe....;D


    


Julia Konradsson


Av Julia Konradsson - 1 augusti 2011 13:30

Hej på er alla!


Ojojoj, vad varmt det är idag! Vill bara hoppa i poolen;) Men mamma och pappa är inte hemma;/ En så länge har jag inte gjort något spec. Har tagit in hästarna nu lagom till lunch. För det blir ju för varmt för dom också.


 

Senare ikväll så ska jag och Sarah rida:) Hoppas han går lika bra idag som han gjorde igår;)


  


Julia Konradsson

Ovido - Quiz & Flashcards