youngrider - -

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia Konradsson - 25 juli 2011 18:45

Hej! Har ridit med Sarah nu:)

Det gick super bra för mig och Sarah + att jag red med Hoppsadel:D



Men Ridpasset:


Jag tränade väldigt mycket på att rygga för han är lite busig. Men jag tror att när man hittar knapparna så går det klockrent;)

( + så har han lite träningsvärk i bakdelen. Så han orkar inte "sätta" sig på sina bakben just nu )

Tränade också på Skänkelvikningar,mellan trav + galoppen;)

Det är lite från LA:n

Han fick gå mycket lång och låg också.



För Sarah och Chess så gick det jätte bra! Sarah tränade mycket på Bakdelsvändningar,Framdelsvändningar,Skänkelviknin
gar m.m

Mellan trav också!;)


Mamma har jobbat idag så hon orkade inte ta några kort + så hade hon inte tid att rida.

Det är därför Sarah får rida Chess ibland;)

Idag har jag varit duktig var sugen på att städa stallet:D

Så jag städade stallet mockade/gjorde mat,tog undan alla täcken som hängde framme,dammade också,vikte ihop alla täcken som hängde framme.


Det blev riktigt fint!


Julia Konradsson



Av Julia Konradsson - 25 juli 2011 09:00

Hej! Idag så blir det


Ägir: Dressyr; Lite lång och låg samt lite från LA:n

I em med Sarah:)

Berättar om ridpasset senare ( Det kommer att bli delar i från LA1 programet ex ryggning )

Ska äta frukost nu.


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 24 juli 2011 15:30

Heej!


Nu ska jag gå ut och rida. Sen så ska jag och familjen gå och äta på Ming palace mums!

Bio! För det är mammas och pappas sista semesterdag:(

Men men...


Imorgon så blir det dressyr i hoppsadel haha:)



Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 24 juli 2011 11:15

Nu har Laila varit här och hon ska fylla på stoppning:D

Så hon kommer med sadeln redan imorgon kväll;O

( Om hon hinner;P )


Då kommer hon med sin dotter också ( Hon är ett år yngre än jag )

Roligt:P

Får lov att rida med hoppsadeln idag ( Fast rider ändå ut  med den haha;P )



Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 24 juli 2011 08:54

Hej! kl 09:30 nu på morgonen så kommer Laila och ska fixa min sadel:)

För den ligger inte still på hästryggen.

Men jag måste äta frukost nu, så jag bloggar senare!


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 23 juli 2011 11:13

Den här veckan så blir det bara ut i skogen;)

För Ägir och mig.


Lördag: En runda i skogen


Söndag: Det blir nog lite klättring:)


Nästa vecka


Måndag: Rida dressyr med Sarah och Chess


Tisdag: Blir det Tömmkörning, så att han får streka ut sig.

Lite lång och låg.


Onsdag: Så kanske det blir ett litet skutt nere på fältet.

Bara ut och ha kul!


Sen så får vi se hur det blir senare i veckan;)


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 23 juli 2011 10:00

                             Tack världens bästa Lena!

                                     Du vet vad...   



                                  Julia Konradsson   

Av Julia Konradsson - 22 juli 2011 23:00


Hej! Tänkte lägga in en video på Ägir och mig idag:D

Men han var helt ur form:S

Jag tror att han måste få gå ut i skogen nu ett par dagar:)


Så att det inte bara blir dressyr, dressyr och dressyr;P

Hästar tröttnar ju också;)

Men men, ska gå och lägga mig nu:)


Godnatt alla läsare!:D


Julia Konradsson

 
Ovido - Quiz & Flashcards