youngrider - -

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia Konradsson - 16 juli 2011 09:48

Hej på er alla läsare!



Nu ska jag ta på mig stallkläderna och gå ut:P Ska rida nu på morgonen:D För em så ska jag,familjen och kusinerna till mormor:D ( Fast jag tänkte ändå rida på morgonen:P ) Ägir och jag ska träna på La1 idag. Mamma eller pappa kanske tar några kort:)



Visste ni att... Det är Ägirs och min första start i LA:n eller vad man ska kalla det:D Men måste gå ut nu:)



 



Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 15 juli 2011 18:42

Hej! Har precis duschat:P Efter att ha städat skullen:O( Stall vinden:P ) Jätte jobbigt. Man fick gå upp och ner upp och ner;O Med grejer HELA tiden;) Men jag och mamma ska gå ut och ta in hästarna för dom är helt dyng sura! Det spöregnade här för en stund sen. Måste gå ut nu ses!


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 15 juli 2011 14:28

  Hej har precis ätit lunch. Men ridpasset:P Jag tog up honom i högreform i galoppen och traven. Det gick super och + så provade jag min julklapp igen ( ett träns ) och nu kan han ha det! ( kunde inte ha det i julas för då hade han ju vinterpäls  ) Det är jätte bra att Ägir kan ha det för då kom han upp högre i form!:D Men nu ska ni få era bilder:P


  När bild;P



  Upp Ägir upp;D



  


      Sträck på dig Julia!:P



  Min fina kille!



Ägirs outfit mörkblått shabrak med vit kant och vit lindor. Snyggt? Vad tycker ni?



Julia Konradsson




Av Julia Konradsson - 15 juli 2011 10:22

Hej! Jag ska äta frukost nu och sen gå ut och rida:) Det är nog okej rid väder ute. Mulet och så duggar det lite:P Eller så är det perfekt!;P 30 dagar kvar till tävlingen i Augusti! Nu är det inte att lata sig här!;P Hehe


Idag ska jag träna på sammasak som i onsdags. Galoppen, fatta galopp bryta av fatta galopp bryta av. Då blir han starkare. Jag ska träna på ökad trav och ta upp honom i högreform. Både i galoppen och i traven. Måste gå och äta frukost nu ses! ( Skriver om ridpasset senare:P )



Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 14 juli 2011 12:59

Hej, han tyvärr inte rida. För kusinerna åkte hem för sent:P Men det blir nog bilder imorrn:) För det är perfekt att rida imorgon på morgonen för det ska regna i natt så då är ridbanan våt:D Men ska gå och lägga mig nu. Godnatt alla läsare!:D



Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 14 juli 2011 12:56

Jag han inte rida imorse men när kusinerna har åkte hem senare ikväll så ska jag rida Ägir:) Jag hoppas att mamma eller pappa kan ta några bilder:P


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 14 juli 2011 09:34

Hej, på er alla läsare:P


Måste städa mitt rum nu på morgonen. För våra kusiner kommer kl 13:00. Och jag vill ju gärna hinna rida också:) Måste äta frukost nu:) Kommer blogga senare.



Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 13 juli 2011 23:09

Hej nu ska ni få era bilder!:D Och några extra;P



Imorse när jag vaknade:P Fint va!



   Mums! Jag tog en glass:)



Fin fina Chess <3 Idag när jag och mamma skulle rida.



  Ägirs outfit:P Gröna lindor, vit shabrak med grön och guld kant.


Godnatt alla läsare!:)



Julia Konradsson



 

 

Ovido - Quiz & Flashcards