youngrider - -

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia Konradsson - 13 juli 2011 13:23

Hej, har ridit nu på morgonen:) Jag tog up Ägir i högreform nu så att han ska orka att komma upp i dom högre klasserna.( Vi satsar på sm 2012 ) Men ridpasset


Jag galopperade så att han blir starkare, så att han orkar att gå i högreform. Vi gjorde samma i traven:P Men mamma tog inga bilder idag. Ägirs outfit, Vit shabrak med grön och guld kant, gröna lindor. Ni ska få bild på det senare. Måste dra nu ses!;P



Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 12 juli 2011 21:18

Hej! Jag hittade en jätte snygg väst i Hööks nya höst/vinter katalog:)Vad tycker ni?Bild från google.



  



Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 12 juli 2011 17:30

Hej! Mamma och pappa har köpte ett dressyrstaket idag! ( Köpte det från Blocket http://blocket.se ;P ) Det är ett 20x60!:D Så nu kan jag träna mycket på LA1:an:P Nu ska jag gå ut, jag är typ ledig resten av dan. Okej ska rida då:P Men jag gjorde klart stallet i morse så jag behöver bara mocka en gång till, eftersom vi var tvungna att ta in hästarna för det börja åska:/



  När vi hade byggt klart dressyrstaketet.


  



Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 12 juli 2011 10:03

Hej! Nu ska ni få mera blider. Som jag lovade:D



    



    


    


     


  Haha, vad sööööt! Han är



Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 11 juli 2011 22:50

Hej, nu ska ni få era sommarbilder


    Har många fler som ni ska få imorgon:) Datorn är seeg just nu.

Så ni kommer få flera bilder imorgon.



Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 11 juli 2011 15:55

Shoo! Har precis kommit hem ifrån Strängnäs. Vi var på Arsenalen också. ( Såna här bilar eller vad dom nu heter. Från andra och första värdskriget och andra krig:P ) Ni ska få bilder på mig, haha;P Jag köpte en klänning som ni ska få se ikväll, när jag och Ägir ska ta sommarbilder:P



  Haha, jag :P



  ...;)



  Klänningen ligger i påsen;P



  Arphus, Peter Markne och Per Sandgard. ( Deras stall ) Det är såååå himla fint!



  Åkte förbi en Hästbutik:D Men det var stängt:/ Men vi ska åka dit någon gång nu i veckan!:)



Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 11 juli 2011 09:43

Godmorgon alla läsare!


Senare ikväll så ska Ägir och jag ta sommarbilder:D Så det blir vila idag kan man säga;P Jag hoppas det blir bättre väder till kvällen;P Så att det blir fina bilder. ( Sol i bakrunden:P ) Men nu är det ju perfekt rid väder! Men Ägir får vila idag.


Fin fina Ägir <3



Julia Konradsson 

   

Av Julia Konradsson - 10 juli 2011 21:23

Hej! Har precis kvällsfodrat hästarna:) Men det gick super bra för Lena! Först så lyssnade han inte ( Kanske inte ska hoppa dagen innan;) ) Jag fick först göra 8-10 meters volter. För att stämma av i traven. Så att han skulle lyssna på mig.


Sen så red jag skänkelvikningar för både höger och vänster. Jag fick göra många halvhalter så att han skulle vänta på mig. För vi har sånt flyt i skänkelvikningarna;) Vi har börjat med bakdelsvändningar. Ägir och jag tränade också på galoppen, från skritt. Han gör så fina galoppfattningar nu <3


Idag har mamma anmält mig till ERFS lokala dressyrtävlingar jag ska starta LB1 och LA1. Nu är det kondition, kondition och mer kondition;P Så att han orkar två starter. Hoppas att vi är friska då;P Den 19 juli så ska div 1 och 3 laget ha en träff:) Vi ska grilla och bada:D


Längtar, haha;P Men måste dra nu;P Godnatt alla läsare;P ( Fast jag ska inte gå och lägga mig nu:P ) 


Julia Konradsson

Ovido - Quiz & Flashcards