youngrider - -

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia Konradsson - 6 juli 2011 14:45

Heej! Kom in nyss efter att ha badatJ Men jag har bytt hage på hästarna,  nu får dom vara i beteshagen i 2 timmar. Då blev dom någ glada!:)


När mamma och jag skulle flytta dom till betes hagen hehe:P

  

Mmmm vad gott!;)

  

Hehe, lilla Turbo

  

SOL

  


Julia Konradsson





 

Av Julia Konradsson - 6 juli 2011 07:45

Heej! Har ändrat bloggen lite kanske syns;) Men kom in nyss var

 ute med Turbo och morgonfodrade:) Tråkigt  här hemma mamma och pappa är sjuka:/ Men jag är ju iaf frisk:D Hehe, jag ska snart gå ut. Måste börja fixa med Terrängbanan:) Men nu ska ni få bilder på när jag fodrade i morse:P


På väg ner till stallet. ( Vårt egna stall:D )

  

Chess som kollar ut ur sitt fönster

 

Ägir, nyvaken hihi:P

  

Nu har hästarna fått sitt foder. ( Ägir som tittar up åt vänster:P ) Inne i mammas och mitt stall;D

  



Julia Konradsson


  





Av Julia Konradsson - 5 juli 2011 20:29

Shoo! Ska kanske ändra bloggen vad tycker ni kommentera!Ja elller Nej?;) Men iaf så är det Falsterbo Horseshow nu nere i Skåne. Någon som ska dit? Jag ska inte åka dit, men skulle vilja:D Men jag ska vara hemma och städa stallet. Men det är ju inte det ända jag och min familj ska göra.


Vi ska faktiskt göra en Terrängbana på vårat fält, eller vad man ska kalla det;) Ni ska få bilder på det när det är klart sen. Men nu ska inte tro att vi ska vara hemma hela lovet... Okej vi ska vara hemma, men vi ska till Västerås och Stockholm också, någon dag på lovet. Fast det kommer för det mesta vara en riktig hästsommar för mig och mamma:D


Men nu har jag en fråga till er.


Ska någon till Stockholm International Horseshow 26-28 November? Det ska jag!;D




  




Julia Konradsson



Av Julia Konradsson - 5 juli 2011 14:20

Dumma mobil! Igår så lovade jag er bilder på Chess och Ägir. Men det blev inte så! För min mobil bara la av!!:O Jag blev fett för bannad på den! Så det blev inga bilder på dom:/ Men nu fungerar den:O Men men;) Igår så städade jag foderkammaren:) Det blev jätte fint! Men nu kanske man ska göra något nyttigt;)


Okej hjälpte mamma att laga Tacos:) Men måste snart gå ut och flytta över Chess och Ägir till deras vanliga hage:)


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 4 juli 2011 12:45

Hej på er alla läsare!


Nehe igår blev det ingen tävling heller:/ Men nu ska ni inte tro att jag sitter hemma och tjurar, för att jag blev sjuk nehe då det är bara att ta nya tag;D Men Lina Dolk vann igår oxå GRATTIS! Hon vann på Casanova på hela 72% MYCKET! :D( http://liinadolk.blogg.se )


Har precis släppt Ägir och Chess på bete. Okej dom får bara gå på bete i en timme per dag då;) Jaha då ska man hoppa in i duchen då;) Men ni ska få bilder senare på hur det gick att fånga Chess och Ägir, hehe;)


Ägir och jag på stjärnholm:D

 


Ses alla läsare;D


Julia Konradsson

Av Julia Konradsson - 2 juli 2011 09:50

Shoo! Jag har tänkt ha en frågestund här på bloggen. Så fråga på nu;D

Av Julia Konradsson - 2 juli 2011 09:19

Hej! Har inte bloggat för jag har varit sjuk:( Så jag har inte kunnat tävlat heller:( Men men jag ska iaf vara med på söndag:D Då ska jag kanske tävla mot Lina Dolk:) I fall vi är för några B-ponnyer. Men Lina Dolk vann sin klass idag Grattis!!:D ( Hon tävlade mot C och B-ponnyer ) Hon tävlade med sin fina Casanova:) C-ponny.


 Jag känner mig bättre idag iaf, så ska rida igenom programet idag med min fina Ägir


Här ska ni få en bild:)


     Fin fina Ägir


Julia Konradsson

Ovido - Quiz & Flashcards