youngrider - -

Alla inlägg under december 2011

Av Julia Konradsson - 26 december 2011 13:57

Ska äta mat nu, sen blir det stallet som gäller! :)

Av Julia Konradsson - 26 december 2011 09:28

Ska snart iväg och shoppa på Tuna Park!

Sen efter mellandags rean så ska mamma och jag rida Ägir, Ambrosia och Chess!

Så jag skriver mer ikväll,  vi ses!


Pic. Bild från google.se, nej jag älskar inte rea ;)





Av Julia Konradsson - 25 december 2011 20:05

Hur bra som helst bild kvalité och kamera är det!

Kan verkligen tipsa om den här kameran, tycker den är super bra!

Och ett extra plus den har, är att man kan HD filma! :D


Pic. Tog en bild på vår ljusstake i sadelkammaren ;)

 





Av Julia Konradsson - 25 december 2011 19:51

Nya transportskydd och magic brush!



   


Av Julia Konradsson - 25 december 2011 19:40

Underställ och rutiga ridstrumpor ;)


 

Av Julia Konradsson - 25 december 2011 19:17

Har inte tagit kort på några grejer som jag också fick i julklapp


- Svarta ridbyxor

- Röd tröja

- Rött schabrak

- Rutiga ridstrumpor (Röda/gråa)

- Pengar ;)


 


Present kort :)






Av Julia Konradsson - 25 december 2011 18:31

Lägger inte ut alla i ett och samma inlägg .



Armband och nålar till när jag tävlar :)



Ett till armband ;)



Och en skit snygg ring! 

   

   











Av Julia Konradsson - 25 december 2011 14:12

Ska gå ut till stallet nu. Och gissa vad!? Jag hittade en kamera! Trodde faktiskt inte att jag skulle hitta en idag ;) Men det gjorde jag! Ska ut och ta några kort med den, det är en Sony A55. Verkar super bra, och plus så kan man filma med den! :D Som sagt så kommer det bilder i kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards