youngrider - -

Alla inlägg under december 2011

Av Julia Konradsson - 23 december 2011 11:45

Är igång nu!


1. Kocka knäck

2. Pynta stallet + utom hus

3. Rida mina fina hästar

4. Julstäda

5. Köpa dom sista julklapparna

6. Slå in paket


Ska gå ut till stallet nu och mocka och fixa maten ;)


Av Julia Konradsson - 22 december 2011 19:35

Nu är det äntligen jullov! Ska bli skönt att kunna rida på förmiddan i stället för eftermiddan ;)

Imorgon är det mycket som man ska hinna med!


(Har inte skrivet det i ordning)


1. Kocka knäck

2. Pynta stallet + utom hus ;)

3. Rida mina fina hästar

4. Julstäda

5. Köpa dom sista julklapparna

6. Slå in paket ;)


Tror det var allt ;) Bloggar mer imorrn! Ses!

Av Julia Konradsson - 21 december 2011 16:24

Hej alla läsare!


Igår så hann jag inte blogga (Och orkade inte) Men en sak som hände igår var inte kul! Mamma och jag skulle ju åka med Ambrosia till Gunnarskäl igår, men tyvärr så gick transporten sönder, så det blev inget... Så nu har vi en trasig transport, inte kul! Men, men det är sånt som händer ;) Pappa ska iaf åka in med den idag, så vi hoppas att den är lagad till nästa lektion. Jag bloggade inte igår för att jag och mamma åkte och kollade på träningen iaf! Så vi kollade på alla som red lektion igår, man lär sig väldigt mycket kan jag säga! Men vi kom hem runt 20,30 snåret. Tror det heter så ;)




Av Julia Konradsson - 19 december 2011 20:11

Idag så fick hästarna vara lediga ;)


Det har kommit väldigt mycket snö hemma hos oss nu, mysigt! Det är bra att arbeta i snö med hästarna, men bara inte för länge! Imorgon är det träning för Lena på Gunnarskäl med Ambrosia, tagga, tagga, tagga! Hon har varit riktigt fin nu på sistone ;)


 

Av Julia Konradsson - 19 december 2011 17:13

Titta vad vi har fått hem ifrån pappas jobb idag! ;)


 






Av Julia Konradsson - 18 december 2011 14:48

Har ni sett Ingerids och Linns nya collection? Så snygg alltså! Http://dressyrmupparna.se och HÄR kan ni beställa hem dom snygga outfitsen ;) Finns i tre snygga färger, beige,brunt och marin blått.


 







   

   




Av Julia Konradsson - 18 december 2011 13:58

Hemma hos oss så snöar det massor just nu! Har precis kommit in i från stallet, vart lite omkastning i schemat idag ;) Jag skulle ju mocka på morgonen, men jag red ut mina fina ponnyer istället. Så nu har jag det jobbiga kvar ;) Men det är skönt att Ambrosia och Ägir fick komma ut i skogen. Ska äta mat snart, sen blir det stallet som gäller ;)


Pappa tog även några fina kort på Ägir & mig, och Ambrosia & mig ;)






♥ 

   

   

   

   


Av Julia Konradsson - 18 december 2011 09:14

Godmorgon alla läsare!


Tänk att det redan är fjärde Advent! Och om ungefär en vecka är det Julafton! Men iaf, idag så kommer mamma jobba 9-21, så jag kommer få ta stallet idag. Men ska ta något och äta nu, sen gå ut till stallet. Skönare att ha stallet klart på morgonen, och rida på kvällen, även fast det är mörkt ;) Men man har ju lampor, som tur är!


Pic. Bild på Ägir från igår ;) Haha!

 




Ovido - Quiz & Flashcards