youngrider - -

Alla inlägg under december 2011

Av Julia Konradsson - 25 december 2011 10:15

Ska iväg nu till elgiganten med familjen, och kolla efter en system kamera! :D

Och så ska David (Min brorsa) kolla efter en ny dator!

Bilder kommer senare, och förhoppningsvis på min nya kamera! :D


Vi ses!

Av Julia Konradsson - 24 december 2011 21:48

Har fått så fina paket och ätit god mat idag!

Det har verkligen varit en toppen-dag! Och den är ju inte slut än ;)

Har precis kommit hem ifrån mormor, och är helt mätt på alla god "jul" mat man har ätit ;)

Jag skrev ju att jag skulle lägga in bilder från dagen + paketen.

Men orkar inte, så det får bli imorgon i stället ;)


Pic. Kalle Ankas jul ;)

 





Av Julia Konradsson - 24 december 2011 13:49

Blev visst klar med allt tidigare än vad jag hade räknat med ;)

Men nu är iaf dom flesta sakerna "av" prickade på listan. Skönt! Då behöver man inte känna stress över det ;)

Det bästa är att både ponnyerna är ridna! Då behöver man inte ha dåligt samvete! Vet skriver "Då behöver..." väldigt ofta, men men vad ska man annars skriva!? ;) Ska äta lunch nu sen hoppa in i duschen, ses!

(Kommer bilder ikväll!)


   



Av Julia Konradsson - 24 december 2011 09:58

Idag

 

Så här kommer dagen se ut på ett ungefär

( Det som ser ut så här är strycket, alltså redan klart ;) )

 

07,30 - Fodring av hästarna

Utsläpp

08 - Öppna julklapparna + äta frukost

10-12 - Mocka och fixa klart stallet, och ta in nytt foder


12-14 - Rida ut hästarna

14-14,30 - Duscha ;)

14,50 - Ta in hästarna, och fodra eftermiddags maten

15 - Kalle Anka!


16 - Julbord hos mormor, med släkten ;)


 


Av Julia Konradsson - 24 december 2011 09:01

Önskar er alla en riktigt God Jul! =)


 

Av Julia Konradsson - 23 december 2011 19:19



   

   

   

 
Av Julia Konradsson - 23 december 2011 18:25

Sanna ( grannen )

Fredag 23 dec 18:17

Hej!  Vill bara önska en jättegod jul o härligt gott nytt år.

Klappa Ägir lite extra o hälsa god jul från lilla Vilja som jag träffade idag


Svar: Hej Sanna!

Tack, detsamma! Det är klart jag ska göra! Kram!


     

Av Julia Konradsson - 23 december 2011 15:15

Snacka om att Ägir och Ambrosia var taggade idag, när vi skulle rida ut!

Synd bara att snön börjar smälta bort :(


 

Ovido - Quiz & Flashcards